Sluiten

Helaas, er zijn geen resultaten die overeenkomen met je zoekopdracht. Wij helpen je graag verder met het vinden van jouw ideale spiegel.

Bekijk ons volledige aanbod

Klantenservice

Laat ons je verder helpen!

Waar kunnen we mee helpen?

  • Bestellen

    Klik bij het artikel van jouw keuze op de knop ‘In winkelmand’. Je wordt direct doorgelinkt naar de Winkelmand. Is de bestelling compleet en juist? Druk vervolgens op ‘Doorgaan naar afrekenen’.

    Selecteer de gewenste betaalmethode en vul uw bezorggegevens in. Zijn de ingevulde gegevens juist? Klik dan op ‘Bestelling plaatsen’. Rond tot slot jouw bestelling af door middels de opgegeven betaalmethode jouw bestelling te betalen.

  • Bezorgen

    Onze artikelen worden gratis en verzekerd verzonden met Dynalogic. Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, is de volgende werkdag geleverd!

    Na verzending ontvang je een email met daarin de track en trace informatie. Komt de geplande leverdag niet uit? Geen probleem. Online plan je eenvoudig een nieuwe leverdag in.

  • Verzendkosten

    Alle getoonde verkoopprijzen zijn inclusief btw en inclusief gratis verzending binnen Nederland en België!

  • Betaalwijze

    Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden:

    • iDeal (Nederland)
    • Bancontact Mister Cash (België)
    • Overschrijving per bank
    • AfterPay/ Riverty (gratis)
    • iDeal in3, in 3x betalen met 0% rente (Nederland, gratis)
    • PayPal (gratis)
    • Creditcard (gratis)
  • Het retourproces

    Is het bestelde artikel niet geheel naar wens? Geen probleem! Geef binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel eenvoudig per email of via het herroepingsformulier hieronder bij ons aan dat je het artikel wilt retourneren.

     

    Retour mogelijkheden

    • Wij organiseren dat DHL het artikel bij je komt afhalen (kosten €10,-)
    • Wij sturen je een DHL retour label en je levert het artikel in bij een DHL punt (kosten €10,-)
    • Je stuurt het artikel zelf met de pakketdienst (PostNL, DHL) naar onderstaand adres retour
    • Uiteraard kan je het artikel ook bij ons in Naarden retour komen brengen

     

    Retour adres

    De Spiegelfabriek BV
    Rubberstraat 12
    1411 AL Naarden
    Nederland

     

    Zodra het artikel door ons in ontvangst is genomen en is gecontroleerd, storten we het aankoopbedrag binnen 1 werkdag terug op het rekeningnummer van waar de betaling bij ons was ontvangen. Het artikel mag uiteraard niet opgehangen zijn geweest.

     

    Klik hier voor het modelformulier voor herroeping.

  • Klachtenafhandeling

    Wij spannen ons in om je zo goed mogelijk te helpen, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan. Eventuele klachten kan je per email aan ons doorgeven: info@designspiegels.nl. Uiteraard kan je ons ook telefonisch op de hoogte stellen via: 035-8884851.

    Wij zullen onze uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Je krijgt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst een antwoord op jouw klacht. Mocht dit meer tijd nodig hebben, dan stellen wij je hiervan op de hoogte.

    DesignSpiegels.nl voldoet aan de voorwaarden voor de Stichting Webshop Keurmerk. Mochten we er samen uiteindelijk niet uitkomen dan kan je jouw klacht ook sturen naar de geschillencommissie via info@keurmerk.info.

    Klik hier voor de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Bel dan met de klantenservice: 035-8884851

Zit je nog met vragen?

Geen probleem, wij zijn er om te helpen!

Hulp of advies nodig?

Bel 035 – 888 4851 Wij helpen jou meteen verder

Stuur ons een e-mail Je krijgt zo snel mogelijk antwoord

Bezoek onze showroom! Ontdek jouw toekomstige spiegel

Winkelwagen
Close
Aan winkelwagen toegevoegd

Uw winkelwagen is leeg

ALLE PRODUCTEN

Hulp nodig? Chat met ons